Siste dag i paradiset

Heisann! N har jeg snart kommet gjennom uka mi p Hawaii, har skjedd en del i det siste -noe jeg kan blogge om litt senere.

(Tror jeg glemte nevne at p dag 5 avsluttet vi kvelden med en god middag p HardRock Cafe, nam!)

Uansett! Siste dag p Hawaii ble tilbrakt p stranda, shopping p marked og senere pen Loue out (Hawaiisk fest-ish). Der fikk vi masse mat og det var underholdning p scena hele kvelden

Dette var en fin avslutning p turen, og det var den siste kvelden vi alle var sammen. Jeg dro ikke fr neste kveld, s neste dag ble ogs tilbrakt p stranda sammen med resten av gjengen som heller ikke skulle dra senere den kvelden (onsdags kveld). Hjemreisen var noe spesiell, og jeg fikk oppleve min vrste skrekk. Kort fortalt: Ti p tolv onsdagskveld lettet jeg med flyet til Phoenix, hvor jeg senere tok av til Houston i Texas. Til tross for at jeg ikke fikk sove p flyet fra Hawaii til Phoenix, gikk mellomlandingen veldig bra og jeg fant frem til gaten (til Houston) helt alene. Jeg kom dermed til Texas, min siste mellomlanding, og fant gaten utrolig nok her ogs. Det var da ting begynte skjre seg. Frst mistet jeg iPhonen min. Takk og lov hadde jeg ikke kodels p den slik at en snill mann fikk ringt noen av kontaktene mine og fikk tak i navnet mitt. Ble jo selvflgelig ropt opp hytaleren ogs, ikke at det var s ille. Etter noen lange timer i Texas ble
det til at flyet mitt fra Houston ikke ville ta av til Wichita pga snstorm i Kansas. Ble fortalt at neste ledig flybillett til Wichita var to dager senere. N visste jeg ikke hva jeg skulle gjre eller hvor jeg skulle gjre av meg. Jeg var n, noe jeg hadde vrt siden 1. mellomlandingem, helt alene i en ukjent flyplass i et fremmed land, panikken spredte seg og jeg kan helt rlig si at trene presset p mer og mer. Heldigvis mtte jeg p noen snille menn i 40-50-rsalderen (ja jeg vet, det hres noe skummelt ut, men de var virkelig verdens snilleste) som var mer enn villig ti l hjelpe meg. Etter mye om og men endte det med at flyselskapet ga meg hotellrom ca 15 min unna flyplassen, med mat-penger og gratis taxi til og fra flyplassen. Jeg fikk ogs booket om flybilletten til dagen etter, ikke til Wichita men til Tulsa i Oklahoma (nabostaten). Hotellet var rene luksushotellet, og det var utrolig godt legge seg etter nesten to dager uten noe svn. Tina mtte meg neste dag i Tulsa hvor vi s skulle overnatte hos en av hennes venninner til neste dag. Selvflgelig kom ikke kofferten min med flyet mitt til Oklahoma, den var kommet til Wichita. Sent lrdagskveld var jeg endelig trygt hjemme, noesom var mer enn deilig. Bde p torsdag, fredag, mandag og tirsdag var skolen stengt pga sn, 'merica ass. Fikk tilsammen 2 ukers ferie:) S alt i alt kan jeg jo si at selv om jeg nesten aldri har vrt s redd som jeg var p et tidspunkt der, ordnet alt seg tilslutt og jeg tror jeg bare ble mye tffere og mer selvstendig etter alt det. Jeg fikk jo ogs min 8.stat p lista mi over stater jeg har beskt (ikke flyplasser), nemlig Texas.

Skal prve komme med en oppdatering om hva som har skjedd siste mnd i lpet av helgen, prve!:)